En fotbollskväll

Jag är inget speciellt fan av fotboll men det är däremot min kille. Han absolut älskar fotboll! Hans favoritlag har en svensk som spelar där och en gång sa han att jag och den fotbollspelaren är hans favoritsvenskar (hur söt?). Så när min kille fyllde 21 fick han biljetter till en fotbollsmatch med middag till. Och trots att jag aldrig varit på fotboll innan så tyckte jag faktiskt att det var kul och skulle kunna tänka mig att gå igen :) 
Jag hade en superbra hårdag!
 
Jättegod varmrätt! (Tog ingen bild på förrätten för var alldelles för hungrig..)
Efterrätten var också väldigt god men hade nog föredragit något mer chokladigt!
 
Vi hade verkligen toppen platser! Och om inte kvällen var bra nog så vann Hearts med 3-0! Jag tycker att det är så kul när man träffar någon som har ett jättestort intresse av något som man själv aldrig varit speciellt intresserad av och så blir man det pga den andra personen. Kankse inte att jag kommer springa på fotboll i jämt men jag kan absolut tänka mig att gå fler gånger. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0