Måndag

Måndag idag och jag känner mig pepp på denna veckan. Har en hel del att göra (exam nästa vecka liksom). Har jobbat hela helgen så idag har jag städat lägenheten och tvättat (så rolig måndag) och nu ska jag plugga några timmar och ikväll tänkte jag ta det lugnt och kolla någon film. Här kommer resten av veckans planering:
Tisdag
Möte i skolan och jobb (och plugga!)
Onsdag
Jobba som student ambassador
Torsdag
Intervju (kommer vara nervööös)
Utbildining för mitt voluntärjobb
Måste klämma in lite plugg också
Fredag
Jobb och plugga massa
Lördag
Voluntärjobb och jobb 
Söndag 
Ledig eventuellt och isåfall ännu mer plugg
 
Och så hoppas jag hinna klämma in två gympass också! Jag gillar att ha mycket att göra för att då går tiden fort och denna veckan få gärna gå fort eftersom bästii kommer om EN VECKA!! 
Bjuder på en selfie för det finns väl inget bättre sätt att starta veckan på? :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0