Uppehåll och min helg

Det var ett tag sedan jag uppdaterade men har saknat att blogga så tänkte att jag skulle börja igen. Eftersom jag fortfarande har sommarlov så jobbar jag på. Helgen som var så var jag ledig och det var så himla skönt! Fick spendera massa tid med G och vila så en toppenhelg enligt mig. Idag så jobbar jag 18 till stängning. Jag vaknade upp med ont i halsen och seg i huvudet så är inte jättetaggad på jobb idag. Anywhoo här är lite bilder från helgen 

I lördags var vi  på mitt jobb (anställdrabatt, wihoo) och käkade!
Igår åt vi världens bästa frukost, pannkakor! 
Vi spenderade hela dagen framför tvn och kollade på House of Cards. Och så åt vi tacos så himla gott! 
Jag idag! Nu ska jag vila lite och hoppas förkylningen blir bättre snart innan det är dags för jobb! :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0