Friiiiday!!

Fredag idag och jag väntar på bussen till skolan. Går en Mental Health First Aid kurs som är väldigt intressant. Efter det idag så väntar jobb. Blir lite stressigt för jag börjar en kvart efter kursen slutat så full fart hela dagen idag. Är så trött idag och det var verkligen en utmaning att vakna. Såg mig själv i spegeln och tänkte att jag får dölja mina alldeles för trötta ögon i eyeliner. 
Eyeliner är lösningen på för lite sömn... Typ. 



Påväg till bus hållplatsen 

Men svängde först in på tesco för att köpa lunch! 
Fin fredag på er! 😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0