Plugg, tour och ett assignment

Hej vänner! Åh idag har jag haft en så tråkig dag. Pluggat massa och letat efter artiklar till två av mina uppsatser men hittade inte riktigt vad jag sökte. Jag får göra ett nytt försök imon och hoppas på bättre tur då. Jag har verkligen gått in i en "plugg-hets-stress-period" nu med endast fyra, fem veckor kvar tills mina uppsatser ska vara inlämnade. Men efter April så är jag klar med andra året och bara två år kvar, pepp! 
 
Förutom att plugga massa idag så har jag lett en tour runt universitetet med ungefär 20 nya studenter och deras föräldrar. Har aldrig lett en tour med så många personer innan men tror nog att det gick bra. Så svårt att kunna prata så alla hör när man är så många. Jag föredrar att leda tours med färre människor så man får en chans att prata lite med alla. 
Jag och min tour-tröja jag måste ha på mig
Dagens middag, fick bli något lätt att laga idag. Alldelles för hungrig att laga något mer avancerat men gott blev det!
Nu ska jag fortsätta jobba på ett assignment som ska vara klart imon! Fin kväll på er, puss! 
 
 
 
 
 
 
 
Ditt största fan
2015-04-08 @ 10:23:21

Saknar din blogg <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0