Fyra fantastiska dagar

Måndags förra veckan fick jag besök av min bästa barndomskompis, Ellinor. Jag har verkligen längtat så mycket att hon ska komma och hälsa på och vi hade fyra fantastiska dagar tillsammans. Vi gick till mitt jobb för att käka, shoppade och åt pizza och så pratade vi massa. 
Jag hade ett prov under tiden som hon var här och kände mig därför lite stressad men trots det så hade jag så himla kul. Om det är en sak som jag verkligen hatar med att bo i ett annat land är att bo så långt ifrån mina svenska vänner :(. 
En bild på min fina bästis när vi var och åt på mitt jobb. Det kändes nästa helt overkligt att sitta och äta på mitt jobb med min bästa kompis. SÅ BRA. 
Jag åt en chicken BLT sandwich och alltså YUMMY!! 
Och till efterrätt åt jag en cheesecake och den var också väldigt god. 
Och så drack vi såklart DRINKAR!
Här är en bild på en hallonmargarita!
Och en annan passionfruit drink.
En sak som jag och Ellis måste bli bättre på är att ta mer bilder när vi umgås. Vi är så mycket "in the moment" att vi glömmer bort det. Nu längtar jag till att åka till Sverige i juni och träffa henne igen. Tack så mycket bästis för att du ville komma och hälsa på mig och kom gärna snart igen! :) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0