Välgörenhetsmiddag

För ett tag sedan var jag på en välgerenhetsmiddag i Edinburgh för en charity som heter It´s good to give. De hjälper barn med cancer och deras familjer med stöd och donerar pengar till forskning. Jag har aldrig varit på en liknande middag innan men det var himla trevligt, speciellt när den har ett så fint ändamål. 
Jag hade på mig min glittrigaste klänning och lockat hår. 
Fancy dukning
Vi spelade bingo mellan rätterna, så kul
 
Middagen avslutades med denna goda efterrätten. Det kändes lite dumt att ta upp mobilen men tog några bilder iallafall :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0