En liten livskris

På senaste tiden har jag haft en liten livskris så jag bestämde mig för att åka hem till Sverige i några dagar och mår så mycket bättre nu. Tror jag mått dåligt pga för mycket stress med jobb, uni, volunteering och kvällskurs. Allt sammanlagt blev för mycket och i Sverige så blev tankarna mycket klarare med hjälp av mina bästa vänner och familj <3 Min plan är nu att jobba mindre och således får mer tid plugg och allt annat jag måste göra. 
 
Annars känns livet väldigt bra. Uni är interessant och utmanande. Alla har verkligen sagt till mig att tredje året är så tufft med massa plugg och svåra assignments vilket har skrämt mig ganska mycket, haha. Men jag tror att med planering så tar man sig igenom det (men vi får se vad jag känner när det närmar sig alla deadlines...). Så himla skön tanke också att jag är klar om 1.5 år. 
 
Vackra höstiga Sverige
Mormor och jag packade ner frukost och åt den under en morgonprommenad, mys
Alltid när jag är i Sverige så äter jag massa svensk mat som jag saknar och en kväll så åt jag och Marina på ett nytt hamburgeställe i jönköping, verkligen en toppenkväll med min favorit!
Mmm matt i mitt hjärta <3
Och såklart fika
Myste supermycket med min mosters valp. Alltså, ville verkligen ta med honom med mig hem. Finns det något sötare och bättre för ett stressat hjärta än en valp? Tror inte det! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

almrebecca.blogg.se

Hej! Jag heter Rebecca och när jag var 19 år packade jag två resväskor, lämnade allt som var hemma och flyttade till Edinburgh för att uppnå drömmen om att bli psykolog. Min blogg handlar om vardagslivet i ett annat land, allt från hemlängtan till tentor.

RSS 2.0